HTML

Pentek este

2009.04.04. 04:48 | Mókus91 | 1 komment

Pentek este van, s a helyett, hogy a spanokkal hepajkodnank, mit csinalok? Angol szolistat keszitek:S Pedig a mai napom egesz jol indult...Elmaradt az angolorank, a spanyol projectem elso felevel elkeszultem(errol majd meg irok), torin dolgozhattunk a research paper-unkon, de aztan a nap tovabbi resze eleg lehangolo volt...Matekbol no comment dogat irtunk, aztan vegigultem eletem legunalmasabb dupla-fotojat...A delutani lacrosse edzes is elmaradt, mert zuhogott az eso, szoval a delutanomat a szunet utani nagymosassal es a temerdek hazifeladattal toltottem:S Nade, ilyen napoknak is kell lenni valamikor...A hetem amugy egesz turheto volt, azt leszamitva, hogy egyik nap se kerultem agyba ejfel elott. Elkezdodtek a JV lacrosse edzesek, aminek nagyon orulok. Tryout egyebkent nem volt, minden jelentkezo bekerult a csapatba:) Egy het mulva lesz az elso meccsunk, ami miatt tok izgatott vagyok!! Azt talan meg nem is meseltem,hogy jelentkeztem egy spanyol versmondo versenyre, s annak ellenere, hogy csak iden kezdtem tanulni a spanyolt, a tanarno nagyon meg van velem elegedve! Ime a versem:

"Gustavo Adolfo Bequer

IV

Volveran las oscuras golondrinas

en tu balcon sus nidos a colgar

y otra vez con el ala a sus cristales

jugando llamaran.

Pero aquellas que el vuelo refenaban

tu hermosura y mi dicha a contemplar

aquellas que aprendieron nuestros nombres

esas...no volveran.

Volveran las tupidas madreselvas

de tu jardin las tapias a escalar

y otra vez a la tarde aun mas hermosas

sus flores se abriran.

Pero aquellas cuajadas de rocio

cuyas gotas mirabamos temblar

y caer como lagrimas del dia

esas... no volveran.

Volveran del amor en tus oidos

las palabras ardientes a sonar

tu corazon de su profundo sueno

tal vez...despertara.

Pero mudo y absorto y de rodillas

como se adore a Dios ante su altar

como yo te he querido...desenganate

nadie asi te amara."

Most mennem kell, s lehet, hogy sokaig nem fogok tudni irni, mert a suli most eleg kemeny lesz a kovetkezo par hetben.

Legyetek jok!

ps.: 62 nap hazaig!

A bejegyzés trackback címe:

https://evazusaban.blog.hu/api/trackback/id/tr841045160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judy/Juc 2009.04.04. 19:46:46

most akkor a fordítást is légy szíves;)))
amúgy szorítunk neked!!:D
süti beállítások módosítása