HTML

Ami eppen eszembe jut...

2009.03.12. 03:35 | Mókus91 | 2 komment

1. Ahogy azt mar az elozo bejegyzesemben is meseltem, elmentem a varsity lacrosse csapat valogatojara, de sajnos nem kerultem be a csapatba(bar ez eleg egyertelmu volt 3 nap gyakorlas utan). DE: szunet utan megint belevetem magam a gyakorlasba, es megprobalok bekerulni a JV csapatba, ami azert talan sikerul majd.

2. Lassan, de biztosan veget er a tavaszi szunet elotti utolso het. Mar ket napja nem alszom tobbet 6 oranal, ami nekem, barki barmit mond, KEVES! Holnap fizika es matek dogat irok, mindkettobol legalabb 99 szazalekot kell irjnom, hogy javitsak az atlagomon:S

3. Meg mindig nem tudom biztosra, hogy hova megyek tavaszi szunetre. Eddig ugy volt, hogy Puerto Rico, de mar semmi nem biztos:S

4. A heten a sajatomon kivul 3 db 10 oldalas research papert lektoraltam. Ami meg szornyubb, hogy elveztem is...Lehet, hogy utana kellene neznem ennek a karrier lehetosegnek is:)

5. Annak ellenere, hogy ezen a heten rengeteg volt a hazi, meg a dolgozatok szama, egy csomo fun dolgot csinaltunk az itteni csajszikkal. Azt hiszem a kozos alvashiany, meg a stressz osszehoz minket. :)

6. Na, ideje mennem, mert a mateknak meg neki se alltam es itt van fel 11...

7. A szunet alatt nem tudom, mikor lesz lehetosegem irni/skype-olni, szoval csaladtagok es judy, figyeljetek az e-maileket. 

A bejegyzés trackback címe:

https://evazusaban.blog.hu/api/trackback/id/tr47997108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kriszti19 2009.04.13. 15:25:43

Kedves világjáró!

Nagyon szeretnék kérdezni Tőled pár dolgot a külföldi élettel kapcsolatban. Megadnád a az e-mail címedet amire írhatnék Neked??

Üdvözlettel Kriszti

Mókus91 2009.04.13. 18:51:38

Szia!
Persze, nyugodtan irj, az e-mail cimem aszemes@misshalls.org
Igyekszem megvalaszolni a kerdeseid:)
-Anna
süti beállítások módosítása