HTML

Napsutes, hoseg, Puerto Rico

2009.03.29. 03:27 | Mókus91 | Szólj hozzá!

Azota halasztgatom ennek a bejegyzesnek a megirasat, amiota visszajottunk Puerto Ricobol, azaz harom napja. Azota nem tortent velem semmi erdekes, leszamitva a tegnapi napot, amikor elmentunk juharszirupot fozni a host csaladom ismeroseivel. Tok erdekes volt, a kostoloert meg mar alapbol megerte menni. Ugy 3-4 orat voltunk ott, utana Kerry-vel es Megannal mentunk graduationra es promra shoppingolni. En csak ballagasra neztem feher ruhakat, mert megsem megyek promra. Volt egy, ami tetszett, de meg nem vettem meg, mert a ballagas majd csak majus 31-en lesz. Holnap megyek vissza a suliba, hetfon meg kezdodik a tanitas, amihez nem nagyon fulik a fogam, mert meg el sem kezdtem a hazijaimat. Azert jo lesz megint egyutt logni Vikaval, Winnie-vel es Amy-vel. De meg mielott visszamennek a suliba, gyorsan meselek a szunetemrol es Puerto Ricorol, bar egy csomo embernek mar ugyis reszletesen beszamoltam rola.

A tavaszi szunet marc. 13-an, penteken kezdodott, de az elso hetvegen semmi kulonoset nem csinaltunk, azt leszamitva, hogy tobb Srubs epizodot neztunk, mint egesz eletemben. Hetfon Kerry-vel egy spontan otlettol fogva lementunk Floridaba, meglatogatni a rokonokat, de csak Szerdaig maradtunk Puerto Rico miatt. Szerda reggel Kerryvel visszarepultunk a Newark-i repterre, ahol kb. 10 orat kellett varnunk a San Juan-i gep idulasara:S a 10-bol kettot ha jol emlekszem Starbucks-ban toltottunk, masik kettot egy konyvesboltban, a maradek 5-ot meg vegigunatkoztuk. 5 ora fele Megan es Mrs. Krentsa is megerkezett, Mr. Krentsa amszterdami gepe is befutott, onnantol kezdve meg mar nem volt olyan unalmas a varakozas. A san juan-i ut 4 oras volt, es hihetetlenul unalmas. Eleg keson erkeztunk San Juan-ba, s a repterrol egyenesen a hotelbe mentunk. A kovetkezo napot is a fovarosban toltottuk, kicsit vasarolgattunk, es a hotel medencejeben elveztuk a napsutest. Masnap komppal athajoztunk Vieques szigetere, ahol Mrs. Krentsa occsenek volt a nyaraloja, ahol a nyaralas nagy reszet toltottuk. Vieques nem epp az a komondott turista paradicsom, aminek eloszor elkepzeltem. A hazak tobbsege hatalmas racsokkal van elbarikadozva, vedelem a betoresektol. Tobb helyen figyelmeztettek minket, hogy a berelt kocsi ablakait hagyjuk nyitva, mert ha bezarjuk a kocsit, a tolvajok azt hiszik, hogy valami ertekes van benn, es betorik az ablakokat. A szigeten tobbnyire Puerto Rico-i csaladok laknak, nem epp luxus korulmenyek kozott. Kutyak, macskak, kakasok, es vadlovak szaladgalnak fel es ala az utcakon. Viszont gyonyoru strandjaik vannak. A napokat altalaban a strandon toltottuk, este pedig vagy pokoreztunk, vagy filmet neztunk. Elso este leneztunk az Esperanza Beach-re, ahol utcai arusok kinaljak a portekajukat. Kovetkezo nap megneztuk magunknak Blue Beach-t, ahonnan lehetett latni egy kis szigetet ugy egy kilometernyire. Mondom Kerrynek, hogy milyen poen lenne atuszni a kis szigetre, s a vegen Megannal es Kerryvel tenyleg nekiindultunk. Valojaban uszni nem nagyon kellett, mert a viz nagyon sekely volt, es szo szerint at tudtunk setalni a szigetre. Estere sajnos ugy leegtunk, hogy minden apro mozdulat fajt. Csak hogy megjegyezzem, 50 faktoros naptejet hasznaltunk!!! Masnap, mivel meg mindig egettek voltunk, elmentunk beach shoppingolni, ami annyit tesz, hogy megkerestuk a strandokat a terpeken, megjeloltuk, hogy melyikek voltak a legjobbak, stb. Kovetkezo nap buvarkodni mentunk, (snorkeling, nem a melytengeri cuccos) de nekem vegyesek voltak a velemenyeim. Az teny, hogy olyan korallokat lattunk, amit legutoljara a National Geographicon lattam, de ugyanakkor annyi sosvizet nyeltem, hogy attol meg egy teknos is rosszul lett volna. Egy masik nap Boogie Board-okkal elmentunk egy strandra, ahol jo nagy hullamok voltak, es mivel aznapra mar elhasznaltuk az osszes naptejet, megint jol leegtunk. Utolso nap visszamentunk San Juan-ba, s meg egy ejszakat ott toltottunk mielott hazajottunk volna. A hazaut kellemesen telt, mivel Kerry kolcsonadott egy konyvet, szoval nem kellett vegigunatkoznom a 4 oras utat. A gep kb 8-ra ert be, de akkor meg vacsiztunk a repteren, s mire elindultunk hazafele fel 10 volt. Harom oras volt az ut, de nagyon rossz ido volt, szoval kb hajnal fel kettore ertunk haza. Akkor elalvas elott meg megneztem az e-mailjeimet, valaszolgattam rajuk, s mire eszbekaptam mar egy-masfel ora eltelt, s Gergo bejelentkezett skype-ra. Beszelgettunk egy fel orat, aztan Endrevel is skype-oltam, s utana anyu is hazaert, vele pedig kb reggelig beszelgettem. Hahha, talan 6 ora is volt mire agyba kerultem:P

Most befejezem az irast, mert neki kell allnom a hazijaimnak. Majd meg jelentkezem.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.