HTML

Amikor csardasolni tanitottam a negyedikeseket...

2009.04.30. 22:40 | Mókus91 | Szólj hozzá!

Mielott elmeselnem a sztorit, hadd adjak egy kis izelitot a hetbol. Hetfon nem voltam suliba, mert az ISA (International Students' Alliance Club) kirandulast szervezett, amit persze ki nem hagytam volna. Egy japan peace (beke) pagodaba mentunk, valamint egy kambodzsai templomba, s a napot pedig egy Northampton-i ebeddel zartuk (Northampton egy egyetemvaros, ahol legalabb 20 kulonbozo nemzetisegu etterem talalhato). A pagoda nem volt valami nagy szam, sot, en kicsit unalmasnak talaltam, tekintve, hogy az epulet nem volt olyan szep, mint aminek elkepzeltem, kicsi is volt, szoval nem lehetett sok mindent csinalni. A szerzetesno korbevezetett minket ugyan a templom es az udvar korul, de valahogy nem kotott le annyira a dolog. A buddhistak, mint pl Amy, szerintem jol ereztek magukat, imadkoztak is, stb. A kambodzsai templomba csak eppen beneztunk, de ott meg nem volt senki aki korbevitt volna, pedig ott lett volna mirol beszelni. Szoval szerintem a kirandulas resze a dolognak nem sikerult tul jol. Az ebed, ezzel ellentetben nagyon jo volt. En Daisy-vel mentem egy thai etterembe, es tok jol ereztuk magunkat.

A hetfo masik fenypontja, a sulis szavaloverseny volt. Mint azt a multkori bejegyzesben irtam, az angol csoporton beluli versenyt en nyertem, s hetfon a masik 3 English III csoport valasztottjaival versenyeztem. Sajnos nem sikerult nyernem, de mindenki azt mondta, hogy nagyon szepen mondtam a versemet (raadasul en meg egy masikat is mondtam spanyolul, azt amelyikkel nyertem a versenyen), amitol aztan mindenki kb el volt ajulva, pedig szerintem nem nagy cucc az egesz.

Es most jon a tortenet, amirol eredetileg irni akartam: szerdan, fel tiztol delutan fel kettoig (ennek koszonhetoen lekestem a lacrosse meccset, hal' istennek) 8 international student, koztuk en, ellatogatott egy kozeli altalanos iskolaba, hogy egy kis bemutatot adjanak a kulturajukbol. A dolog ugy nezett ki, hogy volt 8 allomas, s a negyedikesek fel voltak osztva 8 csoportba (10-12 gyerkoc). En vittem zenet, es a csardast probaltam nekik megtanitani. Eleg osszetett elmenyeim voltak, mivel mar elegge elelejtettem milyen negyedikesnek lenni. Voltak akik nagyon elveztek a tancot, es nagy beleelessel csinaltak, de olyanok is voltak, akik tul cikinek tartottak, es egyszer nem probaltak ki, ami kicsit rosszul esett. Aztan az is ijeszto volt, hogy legalabb harman probaltak elcsorni vagy a laptopomat, vagy a kepeslapokat, amiket kiallitottam (ismetlem, altalanos iskola, negyedik osztaly!) De a legviccesebb egy szoke kisfiu volt, aki kb ket fejjel volt alacsonyabb nalam, megis flortolni probalt velem:D Azt hittem megszakadok a rohogestol:D Mint kiderult, hogy a masik 7 allomasnal is igy viselkedett:P)

A kovetkezo par nap eleg huzos lesz a szamomra, mivel holnap kb ket dolgozatot irok, es be kell adnom a Huckleberry Finn esszemet, valamint szombaton SAT reasoning tesztet irok, aki nem tudja mi az az SAT, akkor guglizza meg, mert most nincs idom, se kedvem reszletezni. A hetvege tovabbi reszet valoszinuleg tanulassal toltom, na meg a U.S. paper vegso simitasaival.

Most megyek, legyetek jok!

A bejegyzés trackback címe:

https://evazusaban.blog.hu/api/trackback/id/tr201096536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása