HTML

Helyzetjelentes Part II

2009.02.05. 04:38 | Mókus91 | Szólj hozzá!

Csak azert irok, hogy elujsagolja, hogy a spanyol final 103 szazalek lett (vagy ezt is mondtam mar?) Na de azt meg biztos nem, hogy toribol is 98 szazalekot kaptam:) A fizikat meg mindig nem tudom, persze a legrosszabbat hagyjak mindig a vegere:S

Amugy ezen a heten sok a szabadidom van, ugy tunik, hogy a tanaroknak is kell egy kis ido, hogy belerazodjanak a hazifeladat adasba:P Habar, ha azt vesszuk, most is eppen a 8 oldal tori hazit olvasom, penteken spanyol doga, s meg itt van a nyakamon az angol kutatomunka...Tenyleg, errol meg nem is meseltem. Angolbol kell irni egy 10-12 oldalas kutatomunkat valasztott temaban. En arra gondoltam, hogy finn-magyar nyelvrokonsagrol irnek, ami erdekel is, meg challenging is es valoszinuleg senki masnak nem jut eszebe:) Megkerdeztem az angol tancsit, azt mondta, hogy jo otlet, meg majd segit is, szoval tokre orulok, hogy vegre van egy olyan assignment, ami miatt izgatott vagyok.

Most megyek tanulni, joejt mindenkinek!

ui.: Boldog Nevnapot, Anyu!!!:)(L)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://evazusaban.blog.hu/api/trackback/id/tr84923731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása