HTML

Pentek es szombat este

2009.02.07. 14:03 | Mókus91 | Szólj hozzá!

A tegnap estem hihetetlenul jol sikerult. Szinhaz utan egy cast-bonding lett volna, (rendeltunk pizzat, stb. ), csakhogy en mar eligerkeztem Winnie uto-szulinapi partijara. Mivel 6-kor indultunk, es a proba csak 5:45-kor ert veget, en ket szelet pizzaval a szamban rohantam at a foepuletbe, fel a 4. emeletre, aztan vissza, mert nem talaltam a kulcsomat. (Ezt meg ketszer-haromszor eljatszottam) aztan vegre elindultunk. Az angoltanar vitt minket, akinek ugye szent meggyozodese, hogy ki nem allhatom. Ez persze igy nem igaz, de most mar barmit csinalok, ez mar igy marad. A hely egyebkent eleg gagyi volt, gyorsetterem+diner mix, de azert mi jol ereztuk magunkat. En mondjuk nem vacsiztam, de Winnie-vel elfeleztunk egy Banana split-et, amivel teljesen megszegtem a dietamat, aztan mar 7:30 volt es menni kellett vissza, mert nem akartuk lekesni a suliba erkezo a hipnotista musorat. Igen, tenyleg olyan volt, mintha az elo "Ki lesz Uri Geller utodja"-t ultem volna vegig. Nekem, mivel en nem hiszek az ilyen hokusz-pokuszokban, nem sokat jelentett a musor, bar a csoka valami hilarious volt. Olyan gyorsan beszelt, hogy alig lehetett erteni. Kb levegot sem vett 5 percig. A musort olyanokkal kezdte, hogy gondolatot olvasott (Danny Blue feeling befigyelt:P), aztan kiderult, hogy josolni is tud, satobbi. A legviccesebb resz megis csak a hipnozis volt. Kb 10 embert valasztott ki a hipnozisra(illetve nem kivalasztott, hanem az elso 10 aki felrohant a szinpadra) es oket iranyitotta, hogy vicces dolgokat csinaljanak. Volt akiknek nem sikerult hipnozisba esniuk, es inkabb lementek a szinpadrol, de a tobbseg allitolag tenyleg hipnozisba esett, ami megint olyan, hogy konnyu benne hinni, de ha valaki olyan megatolkodottan makacs, mint en, ugysem fogja elhinni. En meg mindig azt hiszem, hogy csak megjatszottak. Megan-t is hipnotizaltak, s neki balettoznia kellet, ami tenyleg eleg hihetetlen, hogy valo eletben is megcsinalna. Most, hogy visszaemlekszem, tenyleg eleg durva dolgokat csinaltak nehanyan...Na mindegy, szoval jo 3 oras volt a musor, 9-11-ig es vegulis elveztem, mert vicces volt, meg ha nem is hittem el mindent.

Szombat delutan vasarolni mentem, este meg bowlingozni, a vasarlas jo volt, a bowling mar nem annyira. Rajottem, hogy a csekely kordinacios kepessegemmel nem ajanlatos bowlingozni jarni.(Pedig otthon egesz jol ment:S Ugy tunik BBQ tarsasaga jo hatassal van ram:P) Szoval igy az elso kor utan megkoszontem a jatekot es kiszalltam. Hogy ne unatkozzak, vettem egy small kavet, tej es cukor nelkul, hogy jo sokaig tartson meginni. Olyan rossz ize volt, hogy azt hittem ott helyben kidobom a taccsot(Persze nem igy tortent, megvartam mig visszaerunk a suliba:P) Oszinten szolva pocsek estem volt, de talan alszok egy nagyot es holnap reggel maris szebben latom a vilagot...

A bejegyzés trackback címe:

https://evazusaban.blog.hu/api/trackback/id/tr30928398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása