HTML

Mozgalmas hetvege/17 nap

2009.05.18. 04:16 | Mókus91 | Szólj hozzá!

Eloszor is csak rovid osszegzes a hetvegerol. Pentek este vasarlas, Amynek segitettem kivalasztani a graduation dress-et, aztan este tanulas. Szombatra egesz napos tanulast terveztem be, de ez persze nem igazan mukodott, szoval sajnos nem sikerult mindennel vegeznem:( Visznt este elmentem megnezni a Miss Hall's szindarabot, aminek a cime Good Night Desdemona, Good Morning Juliet volt. Most nem fogok teljes szinopszist irni rola, ha erdekel guglizd meg! Egyebkent nagyon vicces volt a darab, nekem nagyon tetszett. Este kiolvastam a kotelezonket, The Scarlet Letter, ami annnnnnyira unalmas. Argh...en szeretek olvasni, de ez a konyv valalmi kinszenvedes volt. Ami meg bosszantobb, hogy kaptunk hozza 4 oldalnyi kerdest a konyvvel kapcsolatban, amit ugye mind meg kellett valaszolni, es kb vagy 3 orat szenvedtem vele, s meg most sincs kesz teljesen... Hat igen, igy jar az, akinek az angoltanarja ev vege elott 3 hettel mond fel...Na mindegy, a legrosszabb resze a dolognak az, hogy vizsga helyett prezentaciozunk a Scarlet Letter-bol, ami egyszeruen csak egy pain in the butt, es meg unalmas is lesz...

Es mar megint eltertem a targytol, pedig valojaban azert fogtam bele ebbe a bejegyzesbe, hogy meseljek a Six Flag-es elmenyeimrol. Nem tudom, hogy osszel mar megemlitettem-e, de Six Flags Amerika szerintem legnepszerubb vidampark lanca. Szerintem minden allamban van legalabb egy belole. Szerintem most jobban sikerult, mint az osszel, tekintve, hogy mostanra mar nagyon jo baratokka valtunk a sulis csajszikkal. (Raadaskepp azt meg elmondom, hogy a jegy ossz-vissz 10 dollarba kerult, ami kb harmada az eredeti arnak!-->imadom ezt a sulit:P) Megis, a legnagyobb kulonbseg szamomra az volt, hogy mig osszel feltem felulni a nagy hullamvasutakra, ma a park osszes hullamvasutjat kiprobaltam. Facebookon majd lesz egy rahedli kep, csak legyen idom meg turelmem feltoltogetni... Ezenkivul festettem airbrush tattoo-t, kiprobaltam az edes langost (halal komolyan, itt Amerikaban porcukrot tesznek a langosra!!!!), es persze zaraskeppen vettunk Vikaval egy zacsko vattacukrot:)

Tehat ez volt az utolso fun hetvegem itt a suliban, mivel kovetkezo hetvege mar vizsgak (elore borsodzik a hatam?:S). Szerintem a mai nap megkoronazta az emlekeimet errol az evrol.

Szurkoljatok hogy jol sikeruljenek a vizsgaim!

XOXO

A bejegyzés trackback címe:

https://evazusaban.blog.hu/api/trackback/id/tr341127907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása