HTML

Panda House es Hibachi

2009.05.14. 03:59 | Mókus91 | Szólj hozzá!

Annyi mindenrol kellene irnom, de sajnos ido szukeben vagyok. Mar este fel 10 van es a holnapi fizika tz-re meg nem is tanultam. Azert belekezdek, mert ha most nem irok, akkor mire megint lesz egy lelegzetvetelnyi idom a blogirashoz, el is felejtenek mindent.

Eloszor is: Az angol tanarunk felmondott, s most itt van 3 English III, meg egy English IV osztaly tanar nelkul. Oraink kb alig vannak, olvassuk a Scarlet lettert, majd kiseloadast kell rola tartanunk, aztan ezzel vege is az evnek. Meg vizsgank se lesz. Oszinten szolva en egyaltalan nem orulok, mert kedveltem a tanart, akkor is ha nem o volt a vilag legjobb pedagogusa.

Vege a Lacrosse-nak. Ma volt az utolso meccsunk, es vegre eloszor nem vesztettunk! (2-2 lett az allas). Tudom, eleg szanalmas egy dolog, dehat mi csak JV vagyunk;) Vicces, most hogy vegre kezdtem belejonni a lacrosse-ba, vege a season-nek. Micsoda pech...Na mindegy, azert mar nem banom, hogy kiprobaltam, sokat tanultam ebbol is.

Panda House: Tegnap a suli korussal mentunk enekelni idosek otthonaba, aztan este meg mentunk vacsizni egy kinai etterembe, ami nagyon-nagyon-nagyon jo volt.

Ma este az advisor group-ommal megint csak etteremben ettunk, de nem is akarmilyenben. Voltatok mar valaha hibachi etteremben? A hibachi az amikor az orrod elott keszitik el ez eteledet, legtobbszor mindenfele trukkokkel megvarialva. Volt ott langolo shrimp, csirke, rizs, kesdobalas, minden. Sajnos nem tudtam jo kepeket kesziteni, de majd elkerem Ms Lee kepeit. Mindenesetre en nagyon jol ereztem magam.

A hetvegem is jonak nez ki, azt hiszem vasarnap beiktatok egy Six Flags trip-et, mert most ossz-vissz 10 dollart kell fizetnunk erte, ami nagyon-nagyon megeri!!! Plusz ez az utolso hetvege vizsgak elott, es szeretnem kielvezni:)))))

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://evazusaban.blog.hu/api/trackback/id/tr791120598

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: http://nikitapoker99.com 2019.02.05. 12:18:33

Pitfall the lost expedition скачать торрент - neyrefriabi

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása