HTML

Anyumnak, hogy ne idegeskedjen...

2009.02.02. 02:55 | Mókus91 | 2 komment

Ezt a bejegyzest most Anyumnak szentelem, mert nem tudtunk a szunet alatt skype-olni, pedig megigertem.

Tehat...
 

Kedden 8-10-ig volt a matek vizsga, amin szerintem elhasaltam, annak ellenere hogy egy csomot tanultam ra. A tanar direkt olyan kerdeseket tett a tesztbe, amit nem is beszeltunk at oran. Hat igen, A-bol mar megint csak egy A- lesz...

Szerdan lett volna meg egy fizika vizsgam, de kedd este jott egy hovihar, szoval a matekvizsga utan mehettunk szunetre, azzal a feltetellel, hogy hetfon megirjuk a fizikat. Hat, gondoltam de jo, egy nappal tovabb tart a szunet, persze arra nem gondoltam, hogy mekkora szivas szunet alatt a fizika vizsga miatt gorcsolni.(Nem is beszelve a vasarnap esterol, amikor is rajottem, hogy ezen a vizsgan is meg fogok bukni:( ) Nade, eloszor is elmeselem, hogy toltottem a szunetemet.

Kedd: Matek vizsga utan volt ket oram osszepakolni. Nem akartam nagy borondot vinni, szoval a szerencsetlen kis piros, Assist-os sulitatyomba tuszkoltam bele harom par cipot, meg 4 napra valo valtoruhat:P A laptop-omat, meg a fizika fuzetemet a valltaskamba tomtem, szoval vegeredmenykent ugy neztem ki, mint egy karacsonyfa. Mindenesetre, du. kettokor felszalltunk a buszra, ami Bostonba vitt minket, ahol Victoria nagynenje vart minket. Betty nagyon kedves volt, egybol hatalmas olelesbe szoritott. Miutan lepakoltuk a taskainkat a hazban, meg kicsit kifujtuk magunkat, Betty elvitt minket a Costco-ba, ami tulajdonkeppen az amerikai Tesco, es annyi "snack"-et vasarolt nekunk, amivel egy egesz orszagot el lehetett volna latni. Este egy mexikoi etteremben vacsoraztunk, aztan otthon megneztuk eletem legbetegebb es legerthetetlenebb filmjet, a Blue Velvet-et. Mindenki megguglizhatja, a vallalkozo szellemuek meg is nezhetik, de engem aztan ra nem vesznek megegszer, hogy megnezzem:P

Szerda: Egesz nap a hazban voltunk, behavazva. Vikaval talaltunk egy konyvet, ami tele van otletekkel, hogyan lehet regi polokbol viselheto ruhadarabot dizajnolni. Na, elso probalkozasunk kudarca utan inkabb feladtuk(bar a polot megtartottam) es inkabb egesz nap filmet neztunk es teveztunk. Este megprobalkoztunk a Spritz cookie-val, ami a Krentsa-eknal nagy sikert aratott, de a vegeredmeny nem sult el jol, szoval a fele tesztat inkabb kidobtuk.(Tudom, nem szabad etelt pazarolni...) Vacsi utan megneztunk egy filmet, "Almost Famous", ami nekem speciel nagyon tetszett.

Csutortok: Egesz nap Bostonban voltunk es Vika svajci barataival logtunk, tobbek kozott reszese lehettem, ahogy az egyik srac magara tetovaltatja Obama beiktatasanak datumat...Igen, szerintem is orulet:D

Pentek: Utazas vissza Pittsfield-be, na nem vissza a suliba, hanem egy hotelbe, mert Betty fia a 21. szuletesnapjat unnepeltuk. Elmentunk egy helyi etterembe vacsizni, aztan Dan meg a baratai utana mentek bulizni, mi meg visszamentunk a hotelbe.

Szombat: Reggeli utan Vikaval mentunk fodraszhoz, es tadammm...levagattam a hajam... Igen, nagyon rovid. Majd facebookra teszek fel kepeket. Szegeny apum jol meghokkent, mikor meglatta skype-on. Dehat, majd visszano:) Este megneztunk egy filmet a moziban. "Taken" volt a cime, s arrol szolt, hogy az apuka (Liam Neeson) 17 eves lanyat elraboljak, s hogyan talalja meg es intezi el az emberrablokat. Szerintem jo film lett volna, ha nem jatszottak volna el ugyanezt a szituaciot a Die Hard-ban. Kulonbseg annyi, hogy Liam Neeson nekem szimpatikusabb, mint Bruce Willis.

Vasarnap: Ebed utan visszajottunk a suliba, ahol mar vart ram a single room, mivel Woo Ji kikoltozott, az uj tanulo meg nem erkezett meg, szoval addig meg lesz a sajat szobam. Annyira orulok, hogy csak na!!! Holnap fizika vizsgam van, aztan kezdodik a masodik felev. Most megyek, mert fel kell hoznom a laundry-t a szobamba, tanulnom kell fizikara, aztan majd szombat du. 5 ora fele Anyuek legyetek fenn skype-on!

A bejegyzés trackback címe:

https://evazusaban.blog.hu/api/trackback/id/tr56917457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

N.E. 2009.02.03. 06:41:49

Szia Anna!
Olvastam, hogy anyukádnak írtad ezt a bejegyzést, de talán nem bánod, ha reagálok rá.Nem értem mi az, hogy elhasaltál a matek vizsgán?
A helyett "csak" A- lesz? Ez nagyon szép eredmény!!! Ti most egy másik ország, másik iskolarendszerében tanultok és annak megfelelni nagyon nehéz.Aki ilyen erdményeket tudhat magáénak, az legyen rá nagyon büszke!Az életben még több A- is lesz .Én még nem találkoztam olyan emberrel, aki mindenből kiváló.Te viszont nagyon azt szeretnéd, nem?Ne tedd, mert nem jut elég időd arra, ami igazán érdekel és amit igazán szeretsz.Tíz év múlva senki nem fogja megkérdezni, hogy te Anna, hányas is volt Amerikában a félévi matek vizsgád?
Amit eddig írtál, nagyon jók az erdményid!!!(még a matek A- is)
Remélem nem bántottalak meg, csak az a néhány év élettapasztalat késztetett erre az írásra.
Irigyellek a nagy havazás miatt, biztos gyönyörű a táj.
Itthon eddig kevés hó volt.Én még reménykedem hátha lesz.Szeretnék hóembert építeni, szánkózni a fiúkkal és ha csak néhány órára is, újra tini lennék.
Sok sikert, élvezd a kint létet! (Balázs anyuka)

Mókus91 2009.02.04. 01:28:09

Hahha, dehogy sertodtem meg. Aki ismer, tudja, hogy minden kis jelentektelen dologbol nagy ugyet csapok. A matekvizsgam miatt egesz egyszeruen felkaptam a vizet. Nem akartam, hogy ugy hangzon, mintha elegedetlen lennek. Es teljesen egyetertek veled, mert szerintem sem fog senkit erdekelni a jovoben, hogy milyen jegyem volt matekbol:P
En a havat mar nem elvezem annyira, jo lenne mar, ha jonne a tavasz:)
Minden jot,
Anna
süti beállítások módosítása