HTML

"Csodalatos" kedzet a Balint-naphoz

2009.02.14. 14:41 | Mókus91 | 3 komment

Ez a het egyenesen szornyu volt. Majdnem olyan kozel alltam a teljes kiborulashoz, mint szeptember elejen. Eloszor is: az angol research paper valami borzalmasan nehez, meg ugy is, hogy ket nyelvesz tanulo segit benne(amit majd tenyleg illene megkoszonnom). A legnagyobb nehezseget a forrasok megtalalasa okozza, mert kb 90 szazalekban eddig internetes forrasokra kellett hagyatkoznom, ami meg vagy megbizhato, vagy nem, habar most Endreek megigertek, hogy scannelnek be nekem rendes szakirodalmat. Azzal meg a forditas a baj. Honnan a fenebol kene tudnom, hogy mi a franc a "palatovelaris" angolul:O (meg magyarul sem tudom). Szoval ez a kutatomunka mar eleve halalra van itelve, s nem is szandekozom tul nagy energiat fektetni bele, barmit is mondok otthon. Igy is halalra dolgoztam vele magam a semmiert. Kb ket ora naponta, de akkor meg ott van a tobbi hazi, amire szo szerint ejjel jut sor, mert suli utan egyszerre szinhaz van, utana mostmar kihagyom a vacsit(Jee, regi eletforma) es megyek egyenesen a gym-be(egy, masfel ora workout:D:S) Es aztan study hall alaltt a konyvtarban szenvedek az angol papirral, majd utana gyors furcsi es meg ejfel elott megprobalom befejezni a tobbi hazijaimat:S Csoda, ha ki vagyok borulva? De ha meg csak ez lenne...A tori tanarok kitalaltak, hogy nem eleg a junior research paper angolbol, US History-bol is kell egyet irni. Na, kb fogalmam sincs mi a banatrol fogok osszekaparni valamit 2000 szoban. Persze hetfoig kene eldonteni, a tanar meg nem ert ra penteken, szoval most majd e-mailen keresztul probalok majd vele kommunikalni. Masik rossz hir, hogy a matektanarom egy lehetetlen alak, es direkt olyan kerdest tett a ropdolgozatba, amit egyszer sem gyakoroltunk. Mivel ez egy ropdolgozat, valoszinuleg max 10 pontos, szoval szerintem kb 8 pontot ertem el rajta:S De ami a legbaljoslatubb az a jovo hetvegi Tech Weekend a szinhazhoz. Ez azt jelenti, hogy a nap 24 orajaban ott kell lennunk a futetlen szinhazban es ujra es ujra vegigprobalni a jeleneteket.:(:( Annyira fogok orulni, mikor vegre vege lesz az egesznek:D Azt hiszem, a szinhaz megsem az en vilagom XD

Azert vannak jo dolgok is az eletben, peldual Honorable Mention-t kaptam a fotopalyazatra, s a Column Newsletterben majd lathatjatok a kepemet is:D LOL:D

Masik jo dolog, ma este lesz a Valentin-napi Dance, ami eleg jonak igerkezik, szoval mar mndenki ruhakat es cipoket probal ezerrel:D (kiveve en, mert en mar egy honapja elhataroztam, hogy mit fogok felvenni XD)

Azt hiszem ennyi lenne mara, most megyek tanulni, ha mar egyszer kedves batyam nem volt hajlando ide tolni a kepet skype-on:S

 

A bejegyzés trackback címe:

https://evazusaban.blog.hu/api/trackback/id/tr67942774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judy/Juc 2009.02.15. 17:26:25

jaj drága, ilyen matek röpdoga dolgokon igazán nem kénne aggódnod (de most komolyan 10-ből 8 pont? és siránkozól??kezd agyadra menni a tökéletesség!! - ezt ne vedd sértésnek!)
néha pihenni is kell!! nem KELL, hogy mindenből a maximumot nyújtsd, az élet nem csak ebből áll;)

Mókus91 2009.02.15. 20:54:52

Nem sirankoztam, csak egy tenyt kozoltem, amin felhuztam magam. Amennyit tanultam ra, akar 10/10 is lehetett volna. Amugy Judy, persze, nem KELL mindenbol a maximumot hozni, DE nekem eddig eleg jol bevalt, nem gondolod?

Judy/Juc 2009.02.15. 21:20:39

jól van jól van, azért le ne harapd a fejem!
először is, az írásod más érzéseket közvetít egy külső szemlélőnek mint neked (és én nem is tudhattam mennyit tanulnál rá, de akkor is 8 pont?? - itt most a szemöldököm húzogatom:P:DD) és eléggé úgy jött le, hogy túl reagálod,...drága, a válaszodból is látszik, hogy érzelmileg enyhén szólva túl vagy fűtve.....ok, gondolom a sok tanulni való
ja és IGEN NEKED EDDIG elég jól bevált, de azt is gondolom, hogy E miatt, jóval nehezebben kezeled azokat a helyzeteket amikor valami nem megy - emlékezzünk vissza csak a tavalyi matek órákra - pedig ezek csak apróságok
de bármiről van szó, vegyük pl. a bólingot, te magad írtad, hogy idegesített, hogy nem ment és mindennel így vagy

most nehogy megint megharagudj rám, tudod, hogy szeretlek és csak aggódom(L)
persze!! légy ügyes és okos!! én nagyon büszke vagyok a teljesítményedre! (anyuéknak is meséltem:) csak arra próbállak bíztatni, hogy ne borulj ki minden apróságon:) csak vidáman!!!(L)
süti beállítások módosítása