HTML

Lacrosse hetvege

2009.03.08. 00:49 | Mókus91 | Szólj hozzá!

Ez az utolso hetvegem a tavaszi szunet elott, s mint ilyenkor lenni szokas teljesen el vagyok havazva hazi feladattal, a jovo heti dolgozatokra tanulassal, es essze/research paper irassal. Mindezek tetejebe idot kell szakitanom a lacrosse gyakorlasara. Jelentkeztem ugyanis a JV lacrosse csapatba, csak az a bokkeno, hogy meg soha nem jatszottam. Ma delutan nehany baratommal lementunk a gym-be jatszani, es meg hihetetlenul szanalmasan megy. Azt tervezem,hogy jovo heten mindennap legalabb egy orat szanok a gyakorlasra, s akkor talan lesz eselyem bekerulni a csapatba, bar ahogy a dolgok mostani allasat nezem, erosen ketlem. Azert nem vagyok elkeseredve (meg), mert egyreszt tudom magamrol, hogy sportokbol mindig is bena voltam, masreszt mert tenyleg csak ket oraja tanultam meg, hogyan kell jatszani a sportot. Ha jovo heten is ugyanezen a szinten maradok (ertsd: 10 felem dobott labdabol -3-at tudok elkapni es kabe 30 helyen serulok meg) akkor hagyom az egeszet a fenebe es el se megyek a valogatasra:P

Most megyek, mert meg neki sem alltam a hazijaimnak es itt van mar este 7.

A bejegyzés trackback címe:

https://evazusaban.blog.hu/api/trackback/id/tr60988503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása