HTML

3 out of 5 done

2009.01.27. 14:19 | Mókus91 | Szólj hozzá!

Ok, most csak egy nyulfarknyi bejegyzes, innen a konyvtarbol, ahol a matekvizsgamra tanulok. Szoval, eddig harom vizsgan vagyok tul. Vasarnap(micsoda szentsegtores) irtuk az angolt, ami nehez is volt, hosszu is volt, nem is sikerult tul jol, pedig becsuletesen keszultem ra. Mindegy, ugyis csak 10 szazaleka a jegyunknek, szoval nem nagyon erdekel. A vasarnap masodik felet teljes egeszeben a torinek szenteltem(elotte a szombat masodik felet is), tehat ugy ereztem, hogy ALAPOSAN felkeszultem a hetfoi US History examra. Szerintem nem is sikerult rosszul, de persze ezt majd csak akkor tudom meg, ha kikapjuk az eredmenyeket. Az utana kovetkezo spanyollal nem sokat foglalkoztam, s igy is szerintem meg lesz az A+, foleg miutan hogy az egyik spanyoltanar elolvasta a spanyol esszemet, amit a vizsgan kellett irni, s szo szerint ezt monda: "I'm sooo impressed, Anna! Are you in Spanish I? Unbelievable!" Ezek utan gondolom nem kell mondani, milyen boldog voltam! :) Ma meg hatravan egy matek vizsga, meg egy photo kritika, ami csak annyi lesz, hogy 40 percben vegignezzuk mindenki final project-jet es velemenyt nyilvanitunk. A matekot eleg alaposan atvettuk meg oran, szoval arra most meg van masfel oram, az alatt atnezem, s a nap tobbi reszeben a fizikara koncentralok, amitol mar most borsodzik a hatam! Tegnap is tanulgattam ugye, de meg mindig hatalmas szurke foltok derengenek egy ket concept felett...Hajjaj...

Most megyek, mert azert matekot sem kene elhasalni,

Amugy mar csak 2 nap es vege!

A bejegyzés trackback címe:

https://evazusaban.blog.hu/api/trackback/id/tr22906138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása