HTML

Almost March

2009.02.26. 18:57 | Mókus91 | Szólj hozzá!

Gyors leszek, mert igazabol az angol esszemen dolgozok, csak ugy dontottem, hogy tartok egy 5 perc szunetet, mert mar regen adtam hirt magamrol. Szoval...Hihetetlen suru a heti program, mivel musical tech week van, ami azt jelenti, hogy a szokasos probak (4-5:30) utan 7-10-ig run-thru-t tartunk, szoval a tanulast kb lehetetlen megoldani. Most nem olyan veszes a helyzet, mivel a nehezen mar tul vagyok (tegnapi tori doga), s vasarnap estere mar az utolso eloadas is meglesz. Alig birom elhinni, hogy vege. Mar eppen kezdtem megszeretni. Azert jo lesz majd a pihi, majd nem fogom tudni mihez kezdjek a sok szabadidommel, hahha:) Aztan ket het es tavaszi szunet! Nem akarom leloni a poent, hogy hova megyek a szunetre, legyen meglepetes!) 

A mai napom is jol indult, mert a Botanical Garden, ahol community service-elunk be volt zarva ma, azaz odamentunk 9-re es egy arva lelek sem volt ott:O Szerencsere ma advisor visitek voltak a site-okon, szoval Ms Lee vissza tudott vinni minket a suliba.

Na, most megyek, mert meg sok a dolgom.

ui.: Anyu, Apu, megkaptam a Kontrollt, koszonom szepen. Amint lesz egy kis szabadidom megnezem!:)

ui.: Eniko, ha ezt olvasod, nagyon tetszett a video a blogodban! Lehet, hogy nekem is be kene ujitanom eggyel?:)

A bejegyzés trackback címe:

https://evazusaban.blog.hu/api/trackback/id/tr95968198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása