HTML

Utolso tanitasi nap, Roommate challenge, exam weekend

2009.05.24. 00:04 | Mókus91 | Szólj hozzá!

Penteken volt az utolso tanitasi nap a suliban, es ez bizony elegge felkavarta a kedelyeket. Csutortok este nalunk is megtortent a "Senior Prank", amirol Eniko mar korabban irt a blogjaban, de mivel en junior vagyok, csak kivulallokent tudok beszamolni az esemenyekrol. Ahogy Eniko blogjat olvastam, be kell vallanom, hogy a mi senior-aink nem tul jok fantazia es talalekonysag teren. A WC-papirral korbetekert iskola szerintem senkinek nem nyerte el a tetszeset, nem is beszelve a takaritokrol, akiknek fel kellett takaritani...Az egyetlen vicces dolog a masodik emeleti lanymosdoban elhlyezett "hulla" volt, amitol mindenki elkezdett sikitozni, aki aznap betevedt abba a mosdoba (nekem ma delutan sikerult talalkoznom vele, s tenyleg nagyon elethure sikeredett). Iskolagyules alatt hagyomany szerint mindenki mondhatott nehany szot egyenkent a ballagokrol. Olyan siras-rivast meg nem lattam, legalabb 10-en, 15-en elsirtak magukat. En nem vagyok az az elerzekenyulos tipus, de amikor a legjobb baratnom Vika, elkezdett zokogni, s azt mondta, hogy nem hiszi el, hogy alig nehany napunk van hatra mielott hazamennek, es hogy mennyire fogok neki hianyozni, nekem is akkora gomboc nott a torkomban, mint egy haz. Az egesz nap ebben a szomorkas-nosztalgikus feeling-ben telt, a tanarok ora vegen kis beszedet mondtak, hogy milyen jo volt ez az ev, es hogy buszkek rank (Sra. Wilson, a spanyol tanarno brownies-t sutott nekunk, s ora vegen mindenkit megolelt). Nehez volt elhinnem,hogy ez volt az utolso alkalom, hogy vegigultem az unalmas matekorakat, meg az torit, ahol mindig en voltam az egyetlen, aki tudta mirol van szo... Oszinten szolva nem akartam, hogy vege legyen. Delutan volt az utolso Blue and Gold program, ami az iskola ket, egymassal versengo csapatja. (en Gold vagyok) Az egyik versenyszam az volt, hogy at kellett kenuzni a suli tavan (ami csak egy egesz kicsi pocsolya am), fel kellett venni egy tojast a partrol, s epsegben visszavinni. Az en csapatomban kb en voltam az egyetlen aki tudott kenuzni, de a kapkodasban nem en ultem hatra, hanem egy masik lany, szoval a kormanyozassal nem kis gondunk akadt. (Ertsd: a masik parton kotottunk ki, szoval valakinek oda kellett jonnie, hogy segitsen megtolni a kenut:P ) Apu, most biztos nem vagy tul buszke ram, tekintettel a sok viziturara, de en minden tolem telhetot megtettem. A vegen ugyis mi nyertunk:) Pentek este jazz and rock night volt, szoval lementem megnezni a fellepoket. Ilyenkor mindig leesik a szam, mert ezek a lanyok TUDNAK enekelni!! Ezutan jott a fun resze az esenek. Winnie es en jelentkeztunk (azaz a hall kivalasztott minket) roommate challenge-re, ami egy vicces vetelkedo szobatarsak reszere. Azt tudni kell, hogy nekem nincs szobatarsam, Winnie pedig ki nem allhatja az ovet, tehat ezzel a kisebb csalassal jelentkeztunk a versenyre:) Teljesen random kerdeseket tettek fel, amikre meg akkor sem tudtunk volna felkeszulni, ha napokig gyakoroltunk volna (pedig legalabb 5 orat keszultunk a versenyre...). Az egyik pl az volt, hogy milyen pozicioban alszik a szobatarsad? Mivel technikailag Winnie nem a szobatarsam, halvany fogalmam sem volt, de persze a tippelesi kepessegem nem hagyott cserben. A vegen persze kiestunk, de azert fun volt.

Szombaton, vagyis ma, az advisor groupommal mentunk reggelizni egy kozeli diner-be, ami jo volt, de a napomat elegge elrontotta a sok tanulnivalo, hiszen holnaptol kezdve minden nap egy vizsga var ram:(((((((( Kivanjatok szerencset!

Es vegul: 11 nap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://evazusaban.blog.hu/api/trackback/id/tr531140022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása