HTML

Helyzetjelentes

2009.02.03. 18:24 | Mókus91 | Szólj hozzá!

Ma van eletem egyik legszebb napja.

Valojaban csak annyi tortent, hogy megtudtam az angol es matek final vizsga eredmenyeit. Ha emlekszetek, meseltem, hogy milyen nehezen ment a matek, hat...igazabol 95 %-ot ertem el. Meg mindig nem tudom, hogy csinaltam. Ez meg semmi. Ugye az angol vizsgat is ugy ereztem, hogy elszurtam, na megyunk Vikaval a tanarhoz, hogy megkerdezzuk az eredmenyeket. Kiderult, hogy 120 pontbol 125-ot ertem el!!! Par pillanating kb leblokkoltam es alig tudtam elhinni. Ez most TENYLEG megalapozta a jokedvemet.

Mar csak a tori, a spanyol es a fizika van hatra, valoszinuleg a spanyolt es torit meg ma megtudom, a fizikat majd csak holnap, ugyanis ma elmarad a fizika ora, ami masfel ora szabadidot jelent es ettol meg inkabb csak jokedvem van!:)

Most mennem kell orara, majd meg jelentkezem!

A bejegyzés trackback címe:

https://evazusaban.blog.hu/api/trackback/id/tr61920725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása