HTML

Atlagos nap

2008.09.03. 04:34 | Mókus91 | 2 komment

 A mai napom bizony eleg esemenytelenul kezdodott, tobbnyire a szobamban rendezgettem a dolgaimat, e-mailezgettem, Megannal beszelgettem, amig Kerry orvosnal volt. Elvileg utana mentunk volna kenuzni, de ketto fele ebedeltunk, aztan leultunk a tv ele megnezni egy filmet, ami olyan lehangolo volt, hogy vegul nem is neztuk meg, de kenuzni meg mar keso volt, meg a kedvunk is elment tole, szoval inkabb elugrottunk a Mall-ba vasarolgatni. Leginkabb a fancy dressekre voltam kivancsi, mert azt a multkor nem probaltam, pedig majd szuksegem lesz ra. Egyaltalan nem olyan horribilis osszeg, de nekem azert sikerult a ket legdragabbat kifognom. Persze nem vettem meg, pedig ahh...mindketto gyonyoru volt. Talan legkozelebb, vagy ha learazzak...de jo is lenne...De csinaltam egy jo uzletet, az Aeropostale-ben eppen sale volt, szoval 6 dolcsiert szereztem be az amugy 15$-os polot! 

Bementunk meg egy rakat boltba, de nem igazan talaltam semmit, szoval hazajottunk. Utkozben megalltunk a szupermarketnel es bevasaroltunk vacsira. Vettunk ket talca sushit, meg ket doboz instant krumplipuret. Ne kerdezze senki, hogyan kombinaltuk ezt ossze, de igy tortent. A sushi finom volt, egyik kedvenc etelem lett mostansag, a krumplipurerol ezt mar nem igazan lehet elmondani. Amikor a dobozon az van, hogy tedd be a mikroba 5 percre, mar gyanakodik az ember, aztan kinyitja a dobozt,s latja, hogy a krumplinak feher szine van, egyenesen megretten. A vegeredmeny valamelyest megvolt a krumpliize, de azert messze nem volt olyan finom, mint otthon. Desszertnek, valami gyumolcstorta szeruseget ettunk, ami nem volt kifejezetten finom, de azert elment. (ja, es ket szelet almat mogyorovajba martogatva, de pssszt...:) Hat igen, ez Amerika...

Vacsi utan megneztuk a Little Miss Sunshine-t, ami egy hihetetlenul bajos film, tele eletszeru elemekkel. Kicsit lassan indul be az elejen, neha kicsit unalmas, de azert szeretnivalo...

Ennyi lett volna mara, holnap Block Island, szoval juppi!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://evazusaban.blog.hu/api/trackback/id/tr65645921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tamas99 2008.09.03. 19:23:03

Szia Anna!
Örülök, hogy jól érzed magad. Nagyon állat dolgokat csináltok ott. Mikor kezdődik a sulid? További jó kalandozást!
Zsófi

Mókus91 2008.09.04. 05:33:39

Koszonom szepen a jokivansagokat, holnap koltozok at a sulimba, de a tanitas csak 8-an kezdodik.
Anna
süti beállítások módosítása