HTML

Majus 10.

2009.05.10. 03:58 | Mókus91 | Szólj hozzá!

Eloszor is nagyon boldog szuletesnapot szeretnek kivanni anyumnak, Isten eltessen! Nagyon szeretnek most otthon lenni, hogy egyutt unnepelhessunk, s tudom hogy te is hianyolsz mar engem:) De ezt az utolso 24 napot mar csak kibirjuk:)

Bizony, 24 nap mulva mar a repulon ulok hazafele. Nem akarok ebbe jobban belemenni, mert azert nem lesz konnyu itt hagyni ezt az orszagot, elvegre nagyon jol erzem itt magam, eltekintve azoktol a napoktol amikor nem alszom, nyugos vagyok, es mindenkinek azt mondom, hogy utalok itt lenni. Ami persze nem igaz. Ezen a hetvegen jol szorakoztam a csajszikkal. Penteken nagybevasarlast tartottam, s megvettem az osszes "bali"ruhat a ballagasra, ilyen-olyan flancos sulis vacsorakra, stb. Az utolso heten kb. 4 ilyen formal dinner lesz!!! Sajnos nem jutott eszembe kepeket kesziteni a probafulkeben, de azert majd a vacsikon fotozok:)

A sulinak mostmar hamarosan vege lesz, jovo heten befejezzuk a tanulast, egy het ismetles, aztan vizsga. Most meg egyaltalan nem felek a vizsgaktol, lehet hogy ez meg valtozni fog, de ugy vagyok vele, hogyha elso felevben sikerult, akkor most miert ne sikerulne?

Igazabol csak ennyit akartam mondani, majd meg jelentkezem!

A bejegyzés trackback címe:

https://evazusaban.blog.hu/api/trackback/id/tr191112351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása